Photobucket problemen

BELANGRIJK! SVP LEZEN! / IMPORTANT! PLEASE READ!
Gesloten
Anny
Administrator
Administrator
Contacteer:

Photobucket problemen

Bericht door Anny » 18 aug 2017 14:49

Beste leden,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben vernomen kunnen plaatjes die geupload zijn bij Photobucket (PB) niet meer op een blog, forum of website geplaatst worden. Het kan wel maar ipv gratis moet je dan $399,-- betalen per jaar. Ons forum maakt veelvuldig gebruik van PB. Daarom heb ik besloten over te stappen naar een andere host.

Voorzover ik kan overzien zal ik alle ava's en siggy's verwijderen bij onze leden waar het plaatjes van thirth partij is verschenen. Voor de geposte foto's kijk ik even voor hoever ik ze terug kan zetten. Het kan daardoor zijn dat topic komen te vervallen. Gewoon omdat het niet haalbaar is om te achterhalen welk plaatje waar stond. Dat zelfde geldt voor jullie foto's. Als jullie de plaatjes op een andere host zetten bv. Flickr of FB dan kun je het bericht bewerken en de link naar de foto vervangen. (Info volgt zsm in de helptopic)

Voor de leden waar PB nog voor werkt hoop ik dat jullie ervan verschoond blijven echter denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat iedereen aan de beurt is geweest.

Verder wil ik jullie nog attenderen op foto's die vanuit Facebook worden gepost. Het valt mij op dat naar verloop van tijd de albums op FB worden veranderd of verplaatst en daardoor komt het voor dat de plaatjes hier niet meer zichtbaar zijn. Verzoek aan jullie om even te kijken of het ook jullie foto's betreft en waar mogelijk de link te veranderen. Bij voorbaat dank.

Anny, administrator
Afbeelding

Gesloten